2020-11-04

Red Bull Racing ძრავების წარმოებას აპირებს

ავტორი: გიორგი ლაფერაშვილი
1 წუთის საკითხავი
  • AAტექსტის ზომის შეცვლა

 2021 წლის ბოლოს, კომპანია Honda, ფორმულა ერთს ოფიციალურად დატოვებს. შეიძლება ითქვას, რომ მოწმენდილ ცაზე, მეხი გავარდა. ამდაგვარ სცენარს არავინ ელოდა. ყველაზე რთულ სიტუაციაში, Red Bull Racing და AlphaTauri აღმოჩნდა. მათ ბოლიდებს ხომ Honda-ს ძრავები ედგათ ? Red Bull Racing-ს ყოფნა-არყოფნის საკითხი დაუდგა. არამგონია სკანდალური განშორების შემდეგ, ავსტრიელებმა ისევ Renault-ს მიმართონ.  დიტრიხ მათეშიცი (Dietrich Mateschitz), Mercedes-თან თანამშრომლობას არც კი განიხილავს, ხოლო Ferrari-ის ძრავები, რომ შეიძინონ საჭიროა მყარი გარანტიები, რომ 2022 წლისთვის, იტალიელები, სიმძლავრის ნაკლებობასთან დაკავშირებულ ხარვეზს აღმოფრიან. 


მაშ სხვა რა ვარიანტი აქვს, Red Bull Racing-ს და AlphaTauri-ს ? გერმანული Auto Bild-ის ცნობით, Red Bull-ის გუნდს მიზნად აქვს დასახურლი, 2022-2023 წლის სეზონი საკუთარი ძრავებით იასპარეზოს. ეს კი მეტად ამბიციური განაცხადია. ასევე ყველასათვის ცნობილია, რომ Red Bull Racing, აქტიურად აწარმოებს მოლაპარაკებას, ენდი კოველთან (Andy Cowell). ის Mercedes AMG High Performance Powertrains-ის დირექტორი გახლავთ. ენდი სულ მალე თანამდებობის დატოვებას აპირებს. შესაბამისად, Red Bull Racing-ს სურს, გენიალური ინჟინერი თავის რიგებში იხილოს.

მაგრამ რას მოიმოქმედებს Red Bull Racing 2026 წელს ? ფორმულა ერთი, ხომ ახალი თაობის ძრავებზე აპირებს გადასვლას ? Auto Bild-ის ცნობით, Red Bull-მა თადარიგი უკვე დაიჭირა. ისინი მოლაპარაკებას Volkswagen–თან აწარმოებენ. ინსაიდერული ინფორმაციის თანახმად, 2026 წელს, ფორმულა ერთში Volkswagen, Porsche-ს ბრენდის ქვეშ დაიწყებს ოპერირებას.

მიუხედავად იმისა, რომ Red Bull Racing-მა მაქს ფერსტაპენს სამ წლიანი კონტრაქტი უკვე გაუფორმა, შექმნილ სიტუაციას, ფერსტაპენი განსაკუთრებული ყურადღებით დააკვირდება. კონტრაქტის თანახმად, Red Bull Racing ვალდებულია, პილოტი უზრუნველყოს, კონკურენტუნარიანი ძრავებით. შესაბამისად, რედ ბულს ბეწვის ხიდზე მოუწევს გავლა.

მსგავსი სტატიები

ლე-მანის 24 საათიანი რბოლის მიმოხილვა
ლე-მანის 24 საათიანი რბოლის მიმოხილვა
2020-09-21

შაბათს 19 სექტემბერს, პარიზის დროით 14 საათსა და 30 წუთზე, სტარტი აიღო ლე-მანის 24 საათიანმა რბოლამ. სამწუხაროდ, კორონავირუსის (Covid-19) პანდემიის გამო, რბოლა მაყურებლის გარეშე ჩატარდა, რაც ძალიან სამწუხაროა, რადგან ავტოდრომს ყოველ წლიურად

თბილისის თასი აღმართის დაძლევაში - 2020
თბილისის თასი აღმართის დაძლევაში - 2020
2020-10-11

კვირას, 11 ოქტომბერს, დილის 11:00 საათიდან, სამადლო-კოჯორის 5,14 კილომეტრიან გზის მონაკვეთზე, 2020 წლის აღმართის დაძლევის ჩემპიონატის მესამე ფინალური და თბილისის თასი 2020 წლის მეორე ფინალური ეტაპები გაიმართება.

ვირტუალური ენდურანს რბოლა საქართველოში
ვირტუალური ენდურანს რბოლა საქართველოში
2020-11-25

2020 წლის 12 დეკემბერს, საქართველოს საავტომობილო სპორტის ფედერაციის მხარდაჭერით (GASF), Simulexe Racing-ისა და ხორვატიული Assetto Corsa Croatia-ის ორგანიზებით, ოფიციალური საერთაშორისო ვირტუალური ენდურანს რბოლა გაიმართება.