2020-09-03

„მეფე მოკვდა, გაუმარჯოს მეფეს!”

ავტორი: გიორგი ლაფერაშვილი
2 წუთის საკითხავი
  • AAტექსტის ზომის შეცვლა


 დიდიხნიანი ლოდინის შემდეგ, შტუტგარტელებმა ოფიციალურად წარადგინეს, S-Class-ის W223 მოდელი. 21-ე საუკუნის S-Class, უფრო ინტელიგენტური დიზაინი აქვს, თუმცა ტრადიციული კონტურები არ დაუკარგავს და მრავალ ავტომობილს შორის მარტივად ამოიცნობ. S-Class სრულიად ახალ პლატფორმაზე MRA II აიგო. მერსედესის გაბარიტები საგრძნობლად გაიზარდა. ავტომობილის სიგრძე, 5179 მმ, ხოლო სიგანე 1954 მმ-ს შეადგენს, თუმცა W223-ის წარმატების ფორმულა, იმაში მდგომარეობს, რომ ძარის 50 % ალუმინის შენადნობისგან (aluminium alloy) დაამზადეს.


S-Class-მა, ერთდროულად ორი სრულიად მართვადი შასი მიიღო: პირველ შემთხვევაში უკანა თვლებს 4,5 გრადუსით მოხვევა შეუძლია, ხოლო მეორე ვარიანტს 10 გრადუსით. W223-ის ჰიდროპნევმატურ დაკიდების სისტემას (E-Active Body Control) შეუძლია, როგორც ამორტიზატორების დარეგულირება, ასევე 8 სანტიმეტრით სიმაღლეში აწევა. ეს ფუნქცია მაშინ ამოქმედდება, როდესაც ავტომობილს, გვერდიდან შეჯახების საშიშროება დაემუქრება.  


მერსედესის მთავარმა დიზაინერმა, Gorden Wagener-მა საკმაოდ თამამი ნაბიჯები გადადგა, S-Class ისეთივე ელექტრო კარის სახელურები აქვს, როგორც Tesla Model S.

 

მომავლის S-Class-ს, ფუტურისტული ინტერიერი აქვს. კოკპიტზე მოთავსებულია 12,3 დუიმიანი მთავარი მართვის პანელი, სადაც მთელი საჭირო ინფორმაცია აისახება, ხოლო ცენტრალურ კონსულზე, ვერტიკალურად მოთავსებულია 12,8 დუიმიანი სამგანზომილებიანი გამოსახულებით, თაჩსქრინ-LCD დისფლეი, განახლებული მეორე თაობის MBUX სისტემით. მერსედესი მანქანაზე მეტია, მას ესმის ხმოვანი ბრძანებები, ის ჩვენს  ჟესტიკულაციას ადევნებს თვალს. ინტერიერი აღჭურვილია Burmester-ის 30 დინამიკით, მერსედეს ისეთი გასაოცარი აკუსტიკა აქვს, თვით ვენის სახელმწიფო ოპერასაც კი შეშურდება.


S-Class-ის ფლობელს, აღარ მოუწევს ხელით: საჭის, სარკეების თუ სავარძლის დარეგულირება. ამ ყველაფერზე ხელოვნური ინტელექტი იზრუნებს, მთავარია ციფრულ ასისტენტს თქვენი სიმაღლე გაანდოთ და ის ოპტიმალურ ვარიანტს შემოგთავაზებთ.

 

რაც არუნდა პარადოქსული იყოს, S-Class 100 კილომეტრზე, საშუალოდ 6,4-დან 9,5-მდე საწვავს მოიხმარს. მისი აეროდინამიკური წინაღობა 0,22-ია.
 

გერმანიაში შეკვეთების მიღება, სექტემბრის შუა რიცხვებიდან იქნება შესაძლებელი, ხოლო დილერებთან დეკემბრიდან. ახალი Mercedes-Benz S-Class W223, ხელმისაწვდომი იქნება ხუთი სხვადასხვა სახის ძრავითი, ხოლო ძრავები დაწყვილებული იქნება 9G-Tronic ავტომატურ გადაცემათა კოლოფთან.

დიზელი:

  • S 350 d (286 ცხ.ძ 600 ნ.მ)
  • S 350 d 4MATIC (286 ცხ.ძ 600 ნ.მ)
  • S 400 d 4MATIC ( 330 ცხ.ძ. 700 ნ.მ)

ბენზინი:

  • S 450 4MATIC (367 ცხ.ძ 500 ნ.მ)
  • S 500 4MATIC (435 ცძ.ძ 520 მ.მ)

ორივე ბენზინის ძრავს, 48 ვოლტიანი ელექტროსისტემა აქვს, მისი მეშვეობით ავტომობილს 22 ცხენის ძალას ემატება.



მსგავსი სტატიები

კომპანია შევროლემ, K5 Blazer-ს ახალი სიცოცხლე აჩუქა
კომპანია შევროლემ, K5 Blazer-ს ახალი სიცოცხლე აჩუქა
2020-11-03

მსოფლიოს მასშტაბით, ელექტრომობილზე, მოთხოვნა წლიდან წლამდე იზრდება, დიდი თუ პატარა კომპანიები, ახალ პროექტებზე მუშაობენ, რომლის მეშვეობითაც მომავლის ტრანსპორტი უფრო ეკომეგორბულია, ვიდრე შიგაწვის ძრავიანი ავტომობილები. აგერ ამერიკულმა კომპან

ელექტრო - Rolls-Royce Phantom V
ელექტრო - Rolls-Royce Phantom V
2020-08-25

მსოფლიოს მასშტაბით, დიდი თუ პატარა კომპანიები, მუშაობენ ახალ პროექტებზე, რომლის მეშვეობითაც მომავლის ტრანსპორტი უფრო ეკომეგორბული, ვიდრე შიგაწვის ძრავები. მაგალითად სილვერსტოუნში ბაზირებულმა კომპანიამ LUNAZ DESIGN-მა, 1961 წელს გამოშვებულ R

ეკოლოგიურად სუფთა - BMW i Hydrogen NEXT
ეკოლოგიურად სუფთა - BMW i Hydrogen NEXT
2020-03-31

2022 წლიდან ქუჩებში ვიხილავთ X5-ის ბაზაზე წარმოებულ, 374 ცხენის ძალიან, წყალბადზე მომუშავე BMW i Hydrogen-ს