2020-08-12

2008-13 წლის Peugeot 308-ის 5 გავრცელებული პრობლემა

ავტორი: გიორგი ლაფერაშვილი
1 წუთის საკითხავი
  • AAტექსტის ზომის შეცვლა

 საქართველოში ბევრი ერიდება Peugeot-ის შეძენას, იმ მარტივი მიზეზით რომ ცუდი რეპუტაციით სარგებლობს. მომხმარებლები ამბობენ, რომ ხშირად ფუჭდება და სერვისი კი ძვირი ჯდება. დღეს ვისაუბრებ პირველი თაობის Peugeot 308-ის ხუთ გავრცელებულ პრობლემაზე. Peugeot 308 T7, იწარმოებოდა 2008–2013 წლებში. საქართველოში მათი ფასი: $3,400-$5,000-მდე მერყეობს.

ზეთის ხარჯი - პირველი თაობის პეჟო 308, აღჭურვილია EP სერიის ძრავებით. მისი ძრავის დგუშის რგოლები, არ გამოირჩევა საიმედოობით, მალევე ცვთება, დაახლოებით 50-60,000 კმ-ს გავლისას. ეს ყველაფერი კი ძრავში ზეთის ხარჯის გაზრდას იწვევს. ყოველი 1000 კილომეტრის გავლისას 1 ლიტრი ზეთის დამატება მოგიწევთ.


ჯაჭვი და მისი დამჭიმებითუ Peugeot 308-ს შეიძენ 1.6 THP ძრავით, მაშინ იმისთვისაც უნდა იყო მზად, რომ 50-70,000 კილომეტრის გავლისას შეცვალო ძრავის ჯაჭვი და დამჭიმები. შესაცვლელი ჯაჭვით და დამჭიმებით სიარულს არ გირჩევ. არის ალბათობა ჯაჭვი გადახტეს, რაც არუნდა პარადოქსი იყოს გაწყდეს. ეს კი დიდი პრობლემების მომტანია, მოგიწევს მთლიანი აგრეგატის შეძენა ან ძრავის კაპიტალური რემონტი, რაც ძალიან ძვირი ჯდება. 

გადაცემათა კოლოფი - ოთხსაფეხურიანი ავტომატური გადაცემათა კოლოფი AL4, ძალიან ფაქიზი მოსავლელია. მას არ უყვარს აგრესიული მართვის სტილი, სწრაფი დაძვრები და რაც მთავარია ზეთი ყოველ 30,000 კმ-ს გავლისას უნდა შეუცვალო. არასწორი ექსპლუატაციის პირობებში გადაცემათა კოლოფი მალე გამოვა წყობრიდან.



დაკიდების სისტემა - პეჟოს დაკიდების სისტემა საკმაოდ საიმედოა, ცვეთადი დეტალები 100,000 კილომეტრსაც უძლებს, თუმცა Peugeot 308-ის  სუსტი წერტილი, წინა მორგვის საკისარია.

მუხრუჭები - რაც შეეხება მუხრუჭებს, საშუალოდ მათი რესურსი 40,000 კილომეტრს შეადგენს. 

 

მსგავსი სტატიები

გაინტერესებს, როგორი მანქანაა Alfa Romeo 156 ?
გაინტერესებს, როგორი მანქანაა Alfa Romeo 156 ?
2020-08-13

თბილისის ქუჩებში აქა-იქ შენიშნავთ, Walter de Silva-ს დიზაინრულ შედევრს, Alfa Romeo 156-ს. ალფა საკმაოდ ახალგაზრდულად და მომხიბლელად გამოიყურება, მაგრამ საქართველოში ნაკლებად პოპულარობით სარგებლობს, თამამად შეიძლება ითქვას, რომ ის სტერეოტიპე

2002-05 წლის, Subaru Forester-ის ექვსი გავრცელებული პრობლემა
2002-05 წლის, Subaru Forester-ის ექვსი გავრცელებული პრობლემა
2020-07-23

Subaru Forester საქართველოში ძალიან პოპულარობით სარგებლობს, ფორესტერმა მალევე შეძლო ჩვენი გულების დაპყრობა, თუმცა სიყვარულის უკან მცირედი ხარვეზებიც იმალებოდა. მეორე თაობის Subaru Forester-ის წარმოება 2002 წლიდან დაიწყო, ხოლო 2005 წლიდან მი

2005-2007 წლის W164 ML 350-ის 5 გავრცელებული პრობლემა
2005-2007 წლის W164 ML 350-ის 5 გავრცელებული პრობლემა
2020-03-16

კონცერნ DaimlerChrysler-მა კომფორტული, მდიდრული კროსოვერი 2005 წლის იანვარს დეტროიტის (NAIAS) ავტო შოუზე წარადგინა, ახალმა მოდელმა მომხმარებლებში დიდი მოწონება დაიმსახურა. მისი წარმოება 2005-დან დაიწყო, რესტალინგი 2007 წლის 23 ნოემბრიდან გა