2020-07-02

2010-17 წლის BMW F10 550i-ის გავრცელებული პრობლემები

ავტორი: გიორგი ლაფერაშვილი
2 წუთის საკითხავი
  • AAტექსტის ზომის შეცვლა

  ერთი შეხედვით  ბავარიელი, მომხიბლელია თუმცა სილამაზისა და ტექნოლოგიების უკან მცირედი გაუმართაობები იმალება. დღეს ვისაუბრებ იმ შესაძლო პრობლემებზე, რომელიც BMW F10 550i-ს აწუხებს. სანამ შევიძენთ უმჯობესია წინასწარ ვიცოდეთ ამ ყველაფრის შესახებ, თუმცა ჩამოთვლილი „პრობლემები“ აპრიორი იმას არ ნიშნავს, რომ თქვენს მანქანას ეს შეაწუხებს. ყველაფერი დამოკიდებულია, როგორც გამოდგომაზე, ასევე იღბალზე.

ძრავის კონსტრუქციული წუნი -  F10-ის N63B44 ძრავა, საიმედოობით არ გამოირჩევა. ძირითადი პრობლემა მის კონსტრუქციაში იმალება. ინჟინრება Twin-Turbo ცილინდრთა ბლოკს შორის დააყენეს. ეს გადაწყვეტილება კი იწვევს, ძრავის სხვადასხვა დეტალის გადახურებას.


ზეთის ჟონვა - მორიგი თავის ტკივილი, შუასადებიდან თუ ჩობალიდან ზეთის ჟონვაა. ასევე გასათვალისწინებელია ის ფაქტრიც, რომ თუ აგრესიული ტარების სტილი გაქვს, მალევე მოგიწევს სარქველის ჩობალის (valve seal) შეცვლა. მისი რესურსი ასეთ შემთხვევაში 30,000 კილომეტრია, ნორმალური ექსპლუატაციის პირობებში 60,000 კმ.


ზეთის ხარჯი - N63-ს ყოველ 1,000 კმ-ს გავლისას ესაჭიროება საშუალოდ 1 ლიტრი ზეთის დამატება.


ინჟექტორები - საწვავის ფრქვევანა (fuel injector) მალე გამოდის მწყობრიდან, ამის გამო შეიძლება ცილინდრში ზედმეტი საწვავი მოხვდეს და დაქოქვისას ჰიდრო დარტყმა გამოიწვიოს. საწვავის ფრქვევანას რესურსი 100,000 კილომეტრია.


ჯაჭვი და მისი დამჭიმი - შესაცვლელი ჯაჭვი არასასიამოვნო ხმას გამოსცემს. N63-ის ჯაჭვის რესურსი საშუალოდ 70-100,000 კილომეტრია, დამოკიდებულია მართვის სტილზე.


შესაცვლელი ჯაჭვით და დამჭიმებით სიარულს არ გირჩევ. არის ალბათობა ჯაჭვი გადახტეს, ან რაც არუნდა პარადოქსი იყოს გაწყდეს. ეს კი დიდი პრობლემების მომტანია, მოგიწევს მთლიანი აგრეგატის შეძენა ან ძრავის კაპიტალური რემონტი, რაც ძალიან ძვირი სიამოვნებაა.

გადაცემათა კოლოფი - ავტომატურ გადაცემათა კოლოფს, ZF 8HP-ს სწრაფი დაძვრა და უხეში ექსპლატაცია არ უყვარს. კოლოფში რეკომენდირებულია ზეთის და ფილტრის შეცვლა ყოველ 80,000 კმ-ს გავლისას.

სავალი ნაწილი - სავალს 50-60,000 კილომეტრი აქვს რესურსი, თუმცა ყველაფერი დამოკიდებული მოვლაზე, სწორ ექსპლუატაციაზე.

 

მსგავსი სტატიები

2008-2014 წლის Subaru Impreza WRX STI-ის 7 გავრცელებული პრობლემა
2008-2014 წლის Subaru Impreza WRX STI-ის 7 გავრცელებული პრობლემა
2020-05-13

სუბარუ საქართველოში პოპულარობით სარგებლობს, განსაკუთრებით მესამე თაობის WRX STi მოდიფიკაციით. ის 2008-2014 წლებში გამოდიოდა, შეძლება ითქვას უსაზღვრო შესაძლებლობების მქონე მოდელია, დიდი ტრადიციებით და არასდროს გაძლევს საშუალებას მოიწყინო. დღ

მეშვიდე თაობის Golf GTI-ის 5 გავრცელებული პრობლემა
მეშვიდე თაობის Golf GTI-ის 5 გავრცელებული პრობლემა
2020-04-12

1976 წელს სამყაროს მოევლინა „ჰოთ-ჰეჩი“ Volkswagen Golf GTI Mk I. მას შემდეგ 44 წელი გავიდა, თაობები იცვლებოდა, მაგრამ Volkswagen-ის ბესტსელერი სულ უფროდა უფრო პოპულალური ხდებოდა.

2009-16 Mercedes Benz E Class-ის 5 გავრცელებული პრობლემა
2009-16 Mercedes Benz E Class-ის 5 გავრცელებული პრობლემა
2020-05-29

საქართველოში მერსედესი ძალიან პოპულალურია, ის ხარისხთან და კომფორტთან ასოცირდება. დღეს განვიხილავთ მეოთხე თაობის 2009-2016 წლებში გამოშვებულ Mercedes-Benz E-Class (W212)-ს. საქართველოში მისი ფასი 6,800 დოლარიდან იწყება, დღევანდელ სტატიაში