15 წლიანი პაუზის შემდეგ, 2021 წელს, გერმანული კომპანია Opel-ი იაპონიაში ბრუნდება. პირველ ეტაპზე სამი მოდელით იქნება წარდგენილი: ელექტრო Corsa-e, Combo Life და კროსოვერი Grandland X Hybrid4. ოპერირება Opel-მა 2006 წლის დეკემბერში, ჯენერალ მოტორსის გადაწყვეტილებით შეწყვიტა. საბაბი ის იყო რომ, 2005 წელს სულ რაღაც 1,800 მანქანის გაყიდვა შეძლეს, რაც ძალიან ცოტა იყო.
2017 წელს ფრანგულმა კონცერნმა Peugeot-Citroen-მა, გერმანული საავტომობილო ბრენდი Opel-ი, ჯენერალ მოტორსისგან 2,3 მილიარდ დოლარად შეიძინა, მას შემდეგ ოპელის საქმიანობა გაცილებით კარგად წავიდა. 2023 წლისთვის, ოპელს გამიზნული აქვს იაპონიის დიდი ქალაქების ბაზრის 80 % დაიპყროს, შეიძლება ეს უტოპიაა, მაგრამ Opel-ს იაპონიაში კარგი რეპუტაცია აქვს, როგორც გერმანულ ბრენდს, ეს კი მათ დაეხმარება საქმის წარმოებაში და ექსპორტის გაზრდაში. მაგალითად 1996 წელს, როცა კომპანია პოპულალურობის ზენიტში იყო, იაპონიაში 36,000 ავტომობილი გაყიდა. 2019 წელს ფრანგულმა კონცერნმა Peugeot-Citroen-მა, მარტო იაპონიაში 15,600 ავტომობილის გაყიდვა შეძლო, აქედან 10,626 Peugeot იყო, ეს კი მაძლევს იმის თქმის საშუალებას, რომ Opel-ი საიმედო ხელშია.