Porsche-მ პირველი პროტოტიპული მოდელი „Porsche Mission E“ 2015 წლის 17 სექტემბერს Frankfurt-ის Motor Show-ზე წარადგინა. აღფრთოვანებული და შოკირებული საზოგადოება წერდა, რომ ეს იყო პორშეს ისტორიაში პირველი ელექტრო მანქანა, მაგრამ ნურას უკაცრავად! 1899 წელს პირველი ელექტრო მანქანა ფერდინანდ პორშემ „The Lohner-Porsche Mixed Hybrid“ შექმნა, ხოლო საზოგადოებამ ის 1900 წლის დეკემბერს პარიზში გამართულ გამოფენაზე იხილა. აღნიშნული მოდელი 300 ცალი იქნა წარმოებული, თუმცა დიდი მომავალი არ ჰქონდა, რადგან მისი წარმოება ძვირი ჯდებოდა, ხოლო ჰენრი ფორდი კი იაფ ტრანსპორტს სთავაზობდა მომხმარებლებს.
2019 წლის 10 სექტემბერს, Frankfurt-ის Motor Show-ზე სერიული მოდელის Taycan-ის წარმატებული დებიუტი შედგა. Porsche წლიურად 20,000 ცალი Taycan-ის წარმოებას აპირებს, ფასი კი დამოკიდებულია, იმაზე თუ რომელ ვერსიას შეიძენ:
- Taycan 4S: $103,800
- Taycan Turbo: $150,900
- Taycan Turbo S: $185,000

Porsche Taycan-ის სამივე ვერსია სრული ამძრაობითაა (AWD) ხელმისაწვდომი, საბაზისო მოდელი 4S გამოიმუშავებს 530 ცხენის ძალას, Turbo კი 680 ცხენისძალიანი აგრეგატითაა აღჭურვილი, ხოლო Turbo S 761 ცხენის ძალით და 0-დან 100-მდე 2.8 წამში ავითარებს. ერთი დამუხტვით 333-დან 450 კილომეტრამდე შეეძლება გავლა, დამოკიდებულია იმაზე თუ რომელი მოდელი გეყოლება. Taycan-ს ექნება Apple Music სერვისიც, რაც საშუალებას მოგვცემს სმარტფონის გამოყენების გარეშე უამრავ კომპოზიციას მოვუსმინოთ რადიოსადგურ Beats 1-ის მეშვეობით.
P.S.
2020 წლის 2 თებერვალს Super Bowl-ზე მაყურებელმა პირველად იხილა Porsche Taycan-ის გასაოცარი რეკლამა.